Известие

Collapse
No announcement yet.

някой сменял ли е съединител на alfa 146 1.4 t.spark

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • някой сменял ли е съединител на alfa 146 1.4 t.spark

    някой има ли си напредстава как се сваля съединител и скоростна кутия на алфа146 t.spark защото стигнах до извода че трябва да се сваля целия преден мост и левия макферсон или да се вади целия мотор.Някой сбласквал ли се е с този проблем да ми каже има ли по-лесен начин за смяната

  • #2
    Колега;доста съм ги свалял.
    Не се сваля нито моста нито макферсона.

    Като за начинаещ е доста трудно,за това съвета ми е да отидеш във сервиз,да се разделиш с 70/100 лева за труд,и да се кефиш на новият съединител.
    Така ще ти дойде по-евтино,отколкото сам да прецакаш нещо.
    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

    Comment


    • #3
      Re: някой сменял ли е съединител на alfa 146 1.4 t.spark

      Първоначално публикувано от BESNIQCHAKAL
      някой има ли си напредстава как се сваля съединител и скоростна кутия на алфа146 t.spark защото стигнах до извода че трябва да се сваля целия преден мост и левия макферсон или да се вади целия мотор.Някой сбласквал ли се е с този проблем да ми каже има ли по-лесен начин за смяната
      И аз тряя сменям сеа ,че вече на някои кръстовища ставам за смях ... до колкото успях да прочета из форума марката която ти трябва е "валео"
      Alfa romeo 145

      Comment


      • #4
        съвета ми е да отидеш в сервиз
        Alfa 146 T.Spark 16v 120hp (МЕТАН)

        Comment


        • #5
          утре ще си карам колата да сменят съединителя и ми казаха че ще е готова за един ден, но на мен ми е интересно как ще излезе скоростната кутия,защото моята е с климатроник и незнам чудя се някак се завърта двигателя ли обяснете по подобро ако можете

          Comment


          • #6
            абе не е толкова сложно....по принцип се откача единия тампон, може и средния да се наложи, мотора се провисва с нещо отгоре....зависи от сервиза, и се накланя на една страна, вади се едната полуоска от страната от която излизат скоростите и кутията се издърпва леко като излезе достатъчно не е нужно дори да се сваля цялата, ама не пречи де.така и така е разцепена от мотора. и след като има достъп се развиват 8те болта и съединителя е долу....ако се сменя и аксиалния лагер което по принцип е желателно се сваля цялата долу задължително и след това се слага новия съединител, центрова се с дорник и се затягат болтовете. След това пак се почва с мамата, ужулени пръсти, пак мамата леко насам натам докато влезе оста и готово.
            п.п.
            дори на кола като Фиат Темпра го дават да се свалят скоростите с мотора, ама това са само приказки, точно за 2 часа кутията беше долу . Въпроса е колко време ще им отнеме да разкомплектоват всичко докато свалят желязото. Като имат и подемник става доста по-лесно. Аз моята я свалях с брат ми в гаража в импровизиран канал(дупката на мазата под гаража )
            п.п.
            един съвет.
            Кажи им да ти раздвижат вилката...не знам някой да се сеща за това, а е много важно, понеже там се събират прахоляци, а никой никога не зачиства и с годините тази вилка се натиска все по трудно. На една кола преди време скъсах жилото....след като го смених, пак го скъсах...накрая свалих кутията да видя какво става и се оказа че вилката не мога да я мръдна на ръка.....след 2 часа с един лост и ВД40 вилката се движеше с такава лекота, че муха да кацне се мърдаше....а като сглобихме всичко, направо не повярвах какъв съединител лек има колата.....нищо че си с помпа, а не с жило...тази вилка никой никога не е чистил от както е станала кола
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

            Comment

            Working...
            X